آشنایی با دوربین مداربسته داهوا

آشنایی با دوربین مداربسته داهوا

دوربین مداربسته داهوا یکی از دوربین‌های شناخته شده در بازار تجهیزات نظارتی است که در مناطق مسکونی، تجاری، اداره، فروشگاه، کارخانه و مراکز صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند در پروژه‌های کوچک، متوسط و بزرگ، عملکرد بالایی از خود نشان دهد. کیفیت بالا و قیمت مناسب به عنوان مهم‌ترین عامل در محبوبیت و شهرت این دوربین کاربردی به شمار می‌روند. در ادامه در مورد ویژگی‌های دوربین داهوا صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی بیشتر با این دوربین همراه ما باشید.

چند مدل دوربین مداربسته داهوا
دوربین مداربسته داهوا جزو بهترین برندهای بازار دوربین مداربسته در ایران است

دوربین مداربسته داهوا، بهترین برند دوربین در جهان

برند داهوا توانسته است با ارائه کیفیت و کارایی بالا در کنار قیمت مناسب و پشتیبانی از تکنولوژی‌های روز دنیا برای تامین نیازهای حرفه‌ای جامعه، در بین 10 برند معروف و جهانی، موقعیت مناسبی را کسب کند.

در واقع، دوربین مداربسته داهوا پس از برند هایک ویژن، به عنوان دومین برند جهانی در زمینه تولید تجهیزات امنیتی و نظارتی شناخته می‌شود. اگرچه هر دو برند از نظر روند تولید شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند، اما آمار فروش و بررسی قیمت‌ها نشان می‌دهد که شرکت هایک ویژن از نظر کیفیت ساخت و کیفیت تصویر، کمی جلوتر از برند داهوا است، به همین دلیل محصولات خود را با قیمت بالاتری به فروش می‌رساند.

امکانات دوربین مداربسته داهوا

شرکت داهوا برای این که بتواند بهترین محصول را از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ارائه دهد، با شرکت‌های معتبر در این زمینه همکاری می‌کند. کارکرد این محصولات در انواع کاربردها گویای این مسئله است.

دوربین مداربسته داهوا از طریق امکانات و قابلیت‌هایی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، تضمین می‌کند بهترین ابزار نظارتی و تجهیزات مورد نیاز برای سیستم مداربسته را فراهم کرده تا افراد به اهداف امنیتی خود دست پیدا کنند. در ادامه به مهم‌ترین قابلیت‌های دوربین داهوا اشاره خواهیم کرد.

تکنولوژی WizSense

شرکت داهوا مجموعه‌ای از راه‌حل‌های امنیتی را در دوربین مداربسته داهوا با نام تکنولوژی WizSense ارائه کرده است که با استفاده از تراشه‌های  AI اختصاصی و الگوریتم های Deep learning راه‌اندازی شده‌اند.

این تکنولوژی کمک می‌کند تا انسان و وسایل نقلیه با دقت بالایی تشخیص داده شوند. در واقع، تکنولوژی WizSense راهکاری برای افزایش تمرکز روی رویدادهای واقعی است و هشدارهای کاذب را به کمترین حالت خود می‌رساند.

مسئله مهمی که درباره تکنولوژی WizSense یا هوش مصنوعی دوربین مداربسته داهوا وجود دارد، سهولت پیکربندی آن است. این سادگی به ویژه در فناوری SMD Plus احساس می‌شود که کار را برای نظارت راحت کرده و موجب واکنش سریع در برابر رخدادها خواهد شد.

دید در شب رنگی دوربین مداربسته داهوا

شرکت داهوا همگام با تکنولوژی‌های پیشرفته، نسل جدید دوربین مداربسته داهوا را با حسگر دوگانه و سخت‌افزار و نرم‌افزارهای پیشرفته روانه بازار کرده است تا بتوانند در هنگام تاریکی نیز عمل تصویربرداری را به صورت رنگی انجام دهند. رزولوشن 4K در دوربین داهوا نیز موجب شده است تا جزئیات در زمان تاریکی با دقت و کیفیت بسیار بالایی ثبت شوند.

فناوری IVS دوربین مداربسته داهوا

فناوری IVS یا آنالیز محیط که از عبارت Intelligent Video Surveillance گرفته شده است، قابلیت‌های هوشمند را به منظور آنالیز دقیق روی محیط فراهم می‌کند.

مانند: تشخیص ورود غیر مجاز، گم شدن اشیاء، تشخیص دقیق نفوذ، تشخیص خرابکاری و ارسال پیام هشدار در صورت تغییر در محیط. دوربین مداربسته داهوا با فناوری IVS می‌تواند به ضبط سریع چهره بپردازد و آن را به یک سرور ارسال نماید.

قابلیت Business Analytics دوربین مداربسته داهوا

قابلیت شمارش افراد، تشخیص حرارت و فناوری‌هایی از این قبیل، ویژگی‌های پیشرفته و هوشمندی را در جهت نظارت حرفه‌ای با هدف افزایش امنیت و هوشمندسازی کسب و کار فراهم می‌کنند و از طریق آنالیز هوشمند کسب و کار در بازه‌های زمانی مختلف، گزارش‌های مهم و مفیدی را با بررسی عبور و مرور افراد در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

این کار کمک می‌کند تا فروشندگان و صاحبان مشاغل، با تشخیص مناطق پربازدید که رفت و آمد افراد در آن‌ها زیاد است، محصولات محبوب را تشخیص داده و اقداماتی را برای افزایش فروش خود انجام دهند.

تکنولوژی H.265+

این فناوری هوشمند به بهینه‌سازی و صرفه‌جویی در فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند کمک می‌کند و این کار را از طریق فشرده‌سازی تصاویر دوربین مداربسته داهوا بدون افت کیفیت انجام می‌دهد.

پک کامل دوربین مداربسته داهوا

قابلیت Auto Tracking

 قابلیت ردیابی خودکار به دوربین مداربسته داهوا امکان می‌دهد تا بتواند روی یک هدف تعریف شده زوم کند یا هدف را در تصویر ثابت یا پارانوا دنبال نماید. این ویژگی نیز برای افزایش کارایی دوربین در مناطق حساس، بسیار مفید خواهد بود.

قیمت دوربین مداربسته داهوا

قیمت دوربین داهوا به طور کلی، اقتصادی و مقرون به صرفه است. اما این قیمت با توجه به ویژگی‌ها و تکنولوژی دوربین مداربسته تعیین می‌شود. دوربین مداربسته داهوا با تکنولوژی IP (تحت شبکه) در مقایسه با سری اقتصادی داهوا یعنی دوربین HDCVI (آنالوگ HD) قیمت بالاتری دارد و دلیل این امر هم ارائه قابلیت‌های بیشتر و هوشمندتر در کنار کیفیت تصویری بالا می‌باشد.

علاوه بر تکنولوژی دوربین مداربسته داهوا مواردی مانند: کیفیت تصویر، دید در شب، نوع لنز، استاندارد حفاظتی، تکنولوژی تصویر و غیره، در قیمت دوربین تاثیرگذار خواهند بود. دوربینی که بتواند ویژگی‌های بیشتری را فراهم کند، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

خرید دوربین مداربسته داهوا

دوربین مداربسته داهوا با محبوبیت جهانی، در کشور ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد و بسیاری از افراد برای افزایش امنیت و نظارت بر محل کار یا زندگی خود، این دوربین را انتخاب کنند. اگر محدودیت مالی ندارید، می‌توانید با استفاده از دوربین تحت شبکه داهوا، بهترین نظارت را روی منطقه مورد نظر خود داشته باشید.

 شرکت شاراکس با در نظر گرفتن همه نیازها و میزان بودجه افراد، از حرفه‌ای‌ترین تا ساده‌ترین دوربین مداربسته داهوا را در فروشگاه خود جای داده است تا افراد با نیازهای مختلف بتوانند دوربین مداربسته مورد نظر خود را با پایین‌ترین قیمت خریداری کنند.

کافیست نیازها و شرایط منطقه را برای نصب دوربین بررسی کرده و با توجه به عوامل مختلف، دوربین مداربسته مناسب را از فروشگاه شاراکس پیدا کنید.

البته اگر در پیدا کردن دوربین مداربسته داهوا مطابق با نیازهای خود دچار مشکل شده‌اید، کارشناسان شاراکس شما را در انتخاب محصول مناسب و بهینه یاری می‌کنند تا با توجه به سطح امنیتی مورد نظر خود، یک دوربین ایده‌آل خریداری نمایید.

ارائه محصول با گارانتی معتبر و قیمت پایین، نشانه اعتبار شرکت شاراکس و افزایش اطمینان برای خرید راحت و ایمن می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *