همه چیز درباره نصب دوربین مداربسته در تهران

نصب دوربین مداربسته در تهران

چرا نصب دوربین مداربسته در تهران مهم است و چه کسی این کار را انجام می‌دهد؟ نصب دوربین مداربسته به منظور تامین و افزایش امنیت و با هدف پیشگیری از جرم، ارتقاء سطح خدمات، نظارت بر اتاق کودک و افراد سالمند، کنترل ترافیک و غیره در اماکنی مانند: خانه، اداره، مغازه، فروشگاه، کارخانه، چهارراه و سایر اماکن انجام می‌شود. شرکت شاراکس که در زمینه فروش تجهیزات نظارتی و حفاظتی به ویژه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن فعالیت می‌کند، این کار مهم را عهده‌دار می‌شود تا با روش اصولی و مطابق با استانداردها، یک سیستم نظارتی بدون نقص را با توجه به نیاز مشتری راه‌اندازی نماید.

 نصب دوربین مداربسته در تهران

امروزه با توجه به افزایش جرائم و هم‌چنین، افزایش تورم و پیشرفت روش‌های سرقت و مزاحمت، نصب دوربین مداربسته در تهران و به طور کلی، در همه شهرها و شهرستان‌ها،  یک ضرورت مهم به حساب می‌آید. به طوری‌که اگر یک فروشگاه مجهز به دوربین مداربسته نباشد، ممکن است که موجب تعجب افراد شود. به همین دلیل بحث انتخاب و خرید دوربین مداربسته و نصب آن به یک چالش بزرگ برای افراد تبدیل شده است.

اما قبل از نصب دوربین مداربسته در تهران، باید با تجهیزات مورد نیاز برای این کار آشنایی داشته باشیم تا بتوانیم بهترین سیستم را برای منطقه مورد نظر خود انتخاب کنیم. در ادامه تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی سیستم مداربسته را معرفی خواهیم کرد.

تجهیزات لازم برای نصب دوربین مداربسته در تهران

تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای نصب دوربین مداربسته به عبارت زیر خواهند بود:

دوربین مداربسته

اصلی‌ترین ابزار برای نصب دوربین مداربسته در تهران که کیفیت و وضوح آن به صورت مستقیم روی کیفیت و کارایی سیستم مداربسته تاثیرگذار خواهد بود. بهترین دوربین برای سیستم دوربینی است که از قدرت و کیفیت لازم برای تصویربرداری در شب و روز برخوردار باشد. توجه داشته باشید که برای مشاهده جزئیات با وضوح مناسب، بهتر است که دوربین‌های 4 مگاپیکسل به بالا را برای این کار انتخاب کنید. تعدا دوربین مداربسته نیز با توجه به متراژ محیط و شرایط آن مشخص می‌شود.

نصب دوربین مداربسته
دوربین مداربسته اصلی‌ترین بخش نصب دوربین مداربسته در تهران است

دستگاه ضبط کننده در نصب دوربین مداربسته در تهران

در نصب دوربین مداربسته در تهران، ذخیره‌سازی تصاویر ثبت شده توسط دوربین مداربسته به کمک دستگاه ضبط کننده NVR (Network Video Recorder) یا DVR (Digital Video Recorder) انجام می‌شود که انتخاب دستگاه مناسب به تکنولوژی، تعداد و رزولوشن دوربین‌های مداربسته بستگی دارد. هارددیسک موجود در دستگاه ضبط کننده، برای ذخیره‌سازی استفاده می‌شود که این دستگاه نیز باید از فضای کافی برخوردار باشد.

 منبع تغذیه در نصب دوربین مداربسته در تهران

در سیستم مداربسته باید یک منبع مطمئن و پایدار بتواند برق مورد نیاز دوربین‌ها و دستگاه ضبط کننده را تامین کند. بهترین روش برای این کار استفاده از UPS برای دوربین مداربسته می‌باشد. برای دریافت عملکرد بهینه باید از منابع تغذیه مناسب با کیفیت بالا در نصب دوربین مداربسته در تهران استفاده شود تا کارایی دوربین و دستگاه تحت تاثیر قرار نگیرد.

کابل و اتصالات در نصب دوربین مداربسته در تهران

کیفیت و مقاومت کابل‌ها نیز موجب انتقال امن و بدون مشکل تصاویر می‌شود. دوربین مداربسته تصاویر را از طریق کابل برای دستگاه ضبط کننده ارسال می‌کند تا دستگاه بتواند داده‌های ارسالی را ذخیره نماید.

تجهیزات ذکر شده به عنوان مهم‌ترین تجهیزات برای نصب دوربین مداربسته در تهران شناخته می‌شوند، اما لوازم دیگری نیز وجود دارند که در صورت نیاز باید مورد استفاده قرار گیرند. محافظ دوربین مداربسته برای جلوگیری از آسیب فیزیکی یا آسیب در برابر عوامل محیطی، مانیتور برای مشاهده تصاویر ضبط شده، ابزار نصب کابل، دریل، پیچ و مهره، مودم و غیره نیز از جمله تجهیزاتی هستند که در صورت نیاز باید استفاده شوند. 

مراحل نصب دوربین مداربسته در تهران

شرکت‌های نصب دوربین مداربسته در تهران، معمولا مشاوره نصب دوربین را به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می‌دهند تا افراد بتوانند با درک بهتر و آگاهی بیشتر تصمیم‌گیری کنند.

پس از دریافت مشاوره و یا بازدید کارشناس نصب از محل مورد نظر، بک پیش فاکتور تحویل مشتری می‌شود که همه موارد بی‌کم و کسر در آن درج شده است. اگر این پیش فاکتور به تایید مشتری برسد، شرکت نصب دوربین مداربسته در تهران با مشورت مشتری، یک زمان را برای اعزام تکنسین به محل مورد نظر تعیین می‌کند.

تکنسین نصب معمولا به همراه خودرو تجهیزات در محل حاضر می‌شوند تا اگر نیاز بیشتری بود، بتوانند در اسرع وقت، کسری موجودی را تامین کرده و کار خود را انجام دهند. شرکت‌های نصب دوربین مداربسته در تهران، هزینه تمام شده را پس از نهایی سازی پروژه و پس از اعلام رضایت مشتری، در محل دریافت می‌کنند. مسئله‌ای که مهم است، ارائه خدمات شرکت‌ها پس از نصب دوربین مداربسته می‌باشد، کاری که شرکت شاراکس به بهترین شکل ممکن آن را انجام می‌دهد و پس از نصب نیز در کنار مشتریان عزیز می‌باشد.

دوربین مداربسته در حال نصب در تهران
معمولا برای نصب دوربین مداربسته در تهران نیازمند ابزار و تجهیزات نیستید چراکه نصاب خود آن را به همراه خود دارد

هزینه نصب دوربین مداربسته در تهران

افزایش امنیت محل کار یا محل زندگی بسیار ارزشمند بوده و پرداخت هزینه برای دستیابی به آن، کاملا منطقی و عاقلانه است. شرکت شاراکس نه تنها در امر نصب دوربین مداربسته در تهران در کنار مشتری است، بلکه لوازم مورد نیاز برای نصب را نیز تامین کرده و با ارائه تجهیزات با پایین‌ترین قیمت، راه را برای افراد و نیازهای مختلف هموار می‌کند.

اما تعرفه نصب دوربین مداربسته در تهران با توجه به نیاز و بودجه شما تعیین می‌شود. یعنی اگر قصد راه‌اندازی سیستم مداربسته آنالوگ HD را داشته باشید، هزینه‌های شما نسبت به سیستم مداربسته تحت شبکه پایین‌تر خواهد بود. به طور کلی، نوع دوربین مداربسته، تعداد دوربین و برند تجهیزات نصب دوربین مداربسته در تهران و هم‌چنین، نصب دوربین توسط نصاب حرفه‌ای و کاربلد، هزینه‌های نهایی یک سیستم مداربسته را تعیین می‌کنند.

جمع‌بندی

نصب دوربین مداربسته در تهران و سایر شهرها، یک روش مهم و بازدارنده برای جلوگیری از افزایش جرم است و یک راهکار نظارتی ایده‌آل برای سایر اهداف می‌باشد. توصیه می‌شود برای خرید دوربین مداربسته و نصب آن، به نمایندگی‌ها و مراکز مجاز مراجعه کنید تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوید. هم‌چنین، یک نصاب متخصص و حرفه‌ای را برای راه‌اندازی سیستم خود انتخاب نمایید تا همه چیز به صورت اصولی و درست انجام شود. شرکت شاراکس در زمینه خرید دوربین مداربسته و لوازم مورد نیاز و نصب سیستم مداربسته، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد و با توجه به نیاز و بودجه مشتری، یک سیستم بهینه و ایده‌آل معرفی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *